رویه ارسال سفارش
به طورکلی ارسال سفارش ها به دو صورت انجام می شود:
1- توسط نیروهای مورد اعتماد دکوبین (این افراد می توانند از نیروهای حمل و نقل شرکت های تولیدی و تامین کننده طرف قرارداد دکوبین باشند. )
2- توسط شرکت های باربری معتبر
3- توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
نکات
- در روزهای عادی، سفارش طبق رویههای زیر ارسال میشود. در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
دکوبین تلاش می کند با شرایط ارسال سریع و پرداخت در محل،تجربه خریدی متفاوت را برای شما فراهم آورد.
* توجه: دکوبین در روزهای تعطیل هیچگونه پاسخگویی، سرویسدهی و خدماتی ندارد.
- در حال حاضر سفارشها در شهر شیراز مطابق بازه زمانی که هنگام ثبت اعلام می شود، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارشهایی که بصورت اینترنتی تسویه شوند در شهرشیراز بصورت رایگان ارسال میشود.
- محل تحویل سفارش در اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) است. دلیل اتخاذ این تصمیم اجتناب از مواردیست که ورود به ساختمانها میتواند ایجاد کند. از جملهی این موارد میتوان به قوانین محدودههای شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمانها و ورود به برخی مجتمعهای مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
تحویل رایگان فقط در شهرشیراز و شامل سفارشهایی است که بصورت اینترنتی و بطورکامل تسویه شده باشند.
لازم به ذکراست در سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از ده میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، حداقل 30 درصد از کل مبلغ خرید از طریق پرداخت اینترنتی پرداخت شود.
- هزینه ارسال پستی برای تمام نقاط کشور براساس تعرفه پست است.
- اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- لازم است هنگام تحویل سفارش با فاکتور، اقلام در حضور همکاران کنترل شود.
- برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان، در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه میشود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن 09178473493، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش دکوبین اطلاع داده شود.
- هنگام دریافت کالا، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
پست پیشتاز برای سفارشهای خارج از شهرهای تحت پوشش دکوبین در نظر گرفته شده است.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است.
برخی از کالاها در فروشهای ویژه و طرحهای تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر میرسد.
در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: